| 13.11.2017. ПО ДОМА

Основен принцип на медицината е дека ако не користите одредени мускули, тие стануваат послаби. Исто како и секој друг мускул, треба да ги вежбате мускулите на вашите очи и да ги чувате во добра состојба. Повелете наш избор од 10 докажани пракси и вежби за да го постигнете ова.

1. Избегнувајте ги преоптерувањата на очите во текот на денот. Затворете ги очите неколку минути и уживајте во мирот еднаш на секои 2-3 часа.

2. Еве 16 основни познати вежби кои можете да ги користите за да вежбате мускулите на очите, како и да го вежбате и видот. Правете ги по овој редослед и доколку сте во можност секој ден.

 
 

3. Ако носите очила, намалете го времето кога ги носите, ако можете. Вадете ги почесто.

4. Дајте им масажа на очите со помош на нежни кружни движења. Движете се низ точките од 1 до 6 како што е прикажано на сликата подолу.

 
 

Користете ги вашите средни и индексни прсти за да притиснете на вашите очи. Треба да почувствувате мал притисок, но дефинитивно не болка, кога ги извршувате масажите.

5. Кога сте надвор на прошетка на отворено, обидете се да гледате во далечина почесто, наместо да се фокусирате на сопствените нозе или веднаш пред вас.

 
loading...
 

6. Пијте сок од морков колку што е можно почесто (по можност секој ден).

Ако сакате да постигнете максимална корист од оваа практика, додадете една или две капки маслиново масло. Тоа нема да го расипе вкусот, но ќе ви помогне поефикасно да ги апсорбирате здравите елементи во морковниот сок.

7. Ако очите ви се иритираат во вечерните часови, можете да го користите сокот од алое вера наместо редовни капки за очи. Сепак, консултирајте се со вашиот лекар пред да го користите овој природен лек.

8. Кога вашите очи се чувствуваат уморни, измијте ги со топла вода.

9. Обидете се да не гледате на екранот на компјутер, телевизор или во вашиот телефон најмалку 2 часа пред да заспиете.

10. Пробајте ја индиската вежба Тратака за очите. Тоа ќе им помогне на вашите очи и умот да останат фокусирани.

Седнете соочувајќи се со мал стационарен објект поставен на отворен простор (на пример, свеќа). Фокусирајте ги очите и целото внимание на неа. Обидете се да не трепкате. Треба да се стремите да имате цврста, детална слика на објектот во вашиот ум и меморија.

Потоа затворете ги очите и фокусирајте го вниманието на просторот помеѓу веѓите, обидувајќи се да ја задржите сликата на објектот во вашата глава онолку долго колку што можете. Направете го тоа околу 10 минути.

Целта на вежбата е да постигнете јасна слика за нешто пред да ви се заморат очите.

(432)

Тим ЗА -0%
 
 
Тим ПРОТИВ 0%
Гласањето е затворено
  
Ливадџија

ОСТАВИ КОМЕНТАР

  • Hема коментари
  • Hема коментари
  • HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
    Mени