| 08.11.2017. ПО ДОМА

Луѓето се префрлаат на вегетаријанска исхрана од многу причини. Таа вклучува губење на тежината, поголемо чувство на енергичност, намалување на ризикот од срцеви заболувања, намалување на бројот на апчиња што ги земаат… постојат десетици големи причини! За уште поголема инспирација, проверете ги овие други придобивки што можете да ги очекувате кога ќе го отфрлите месото од вашата исхрана.

1. Ќе ги намалите воспаленијата во вашето тело.

Ако јадете месо, сирење и високо преработена храна, веројатно имате зголемено ниво на воспаление во вашето тело. Додека краткотрајното воспаление (како после повреда) е нормално и неопходно, воспаление кое трае со месеци или години не е. Хроничното воспаление е поврзано со развојот на артеросклероза, срцев удар, мозочен удар, дијабетес и автоимуни болести меѓу другото.

Спротивно на тоа, диетите базирани на растителни производи се природно антиинфламаторни, бидејќи тие се богат извор на влакна, антиоксиданти и други фитонутриенти и содржат многу помалку воспалителни предизвикувачи како заситени масти и ендотоксини (токсини ослободени од бактериите најчесто пронајдени во месото). Истражувањата покажуваат дека луѓето кои земаат диети базирани на растенија, можат драматично да го намалат нивото на Ц-реактивен протеин (CRP), индикаторот на воспаление во телото.

 
 

2. Нивото на холестерол во крвта ќе опаѓа.

Зголемениот крвен холестерол е клучен ризик фактор за срцеви заболувања и мозочни удари, два од водечките убијци во САД. Заситените масти – првенствено се наоѓаат во месото, живината, сирењето и другите животински производи – е главен двигател на нивото на холестерол во крвта. Холестеролот во нашата храна исто така игра улога.

Студиите постојано покажуваат дека кога луѓето имаат исхрана на база на растенија, нивото на холестерол во крвта опаѓа до 35%. Во многу случаи, намалувањето е еднакво на она што се гледа кај терапијата со лекови – која пак, е со многу несакани ефекти и ризици! Луѓето кои имаат потреба од лекови за намалување на холестеролот, можат дополнително да го намалат нивото на холестерол и кардиоваскуларниот ризик со тоа што ќе се префрлат на исхрана базирана на растителни производи.

Целата храна, растителните диети, го намалуваат холестеролот во крвта, бидејќи тие имаат тенденција да содржат многу ниски нивоа на заситени масти и содржат нула холестерол. Покрај тоа, растителните диети се богати со растителни влакна, што дополнително го намалува нивото на холестерол во крвта. Исто така, покажано е дека сојата има улога во намалувањето на холестеролот, за оние кои сакаат да ја вклучат во својата исхрана.

 
 

3. Ќе го преуредите вашиот микробиом.

Трилиони микроорганизми кои живеат во нашите тела колективно се нарекуваат микробиоми. Покрај тоа, овие микроорганизми се препознаваат како клучни за нашето целокупно здравје: не само што ни помагаат да ја вариме нашата храна, тие произведуваат и критични хранливи материи, ги обучуваат нашите имунолошки системи, ги вклучуваат и исклучуваат гените, го одржуваат нашето стомачно ткиво здраво и ни помагаат да се заштитиме од рак. Истражувањата, исто така, покажуваат дека играат голема улога во состојби и болести како дебелината, дијабетесот, артеросклерозата, автоимуното заболување, воспалителното заболување на цревата и заболувањето на црниот дроб.

Растителната храна помага во формирањето на здравиот цревен микробиом. Влакната во растителната храна го промовираат растот на “пријателските” бактерии во нашиот организам. Од друга страна, диетите со слаба застапеност на влакна (како што се оние кои се со млечни производи, јајца и месо) може да го поттикнат растот на бактериите кои промовираат болести. Истакнати студии покажаа дека кога луѓето јадат холин или карнитин (кои се наоѓаат во месо, живина, морски плодови, јајца и млечни производи), стомачните бактерии создаваат супстанца што потоа нашиот црн дроб ја претвара во токсичен производ наречен ТМАО. TMAO води кон влошување на холестеролните плаќи во нашите крвни садови и го зголемува ризикот од срцев удар и мозочен удар.

Интересно е тоа што луѓето што јадат диети базирани на растителни производи произведуваат малку или никакво TMAO по оброк кој содржи месо, бидејќи тие имаат сосема поинаков микробиом во цревата. Потребно е само неколку дена за да се промени нашата стомачна бактериска шема – придобивките од растителната исхрана започнуваат брзо!

 
loading...
 

4. Ќе ја промените функцијата на вашите гени.

Научниците дојдоа до извонредно откритие дека факторите на животната средина и начинот на живеење можат да ги вклучуваат и исклучуваат вашите гени. На пример, антиоксидансите и другите хранливи состојки што ги јадеме во целата растителна храна може да го сменат начинот на кој гените реагираат во обид да го оптимизираат начинот на кој нашите клетки ја поправаат оштетената ДНК. Исто така знаеме, дека исхраната базирана на растителни влакна, заедно со други промени во животниот стил, може да ги продолжи нашите теломери – капките на крајот на нашите хромозоми кои помагаат да се стабилизира нашата ДНК. Ова може да значи дека нашите клетки и ткива ќе стареат полека, бидејќи скратените теломери се поврзани со стареење и порана смрт.

5. Драматично ќе ги намалите шансите за добивање дијабетес тип 2.

Околу 38% од Американците имаат предијабетес – претходник на тип 2 дијабетес. Животинските протеини, особено црвеното и преработено месо, се докажани во студија по студија, дека го зголемуваат ризикот од дијабетес тип 2. Во постарата популација, сештојадите имаат двојно поголема стапка на дијабетес во споредба со веганите, дури и со разлики во телесната тежина. Всушност, кај оваа популација, јадењето месо еднаш неделно или повеќе во период од 17 години го зголемува ризикот од дијабетес за 74%!

Зошто месото предизвикува дијабетес тип 2? Неколку причини: откриено е дека животинските маснотии, животинско железо во организмот и конзервансите на база на нитрати во месото ги оштетуваат клетките на панкреасот, го влошуваат воспалението, ја зголемуваат телесната тежина и го нарушуваат начинот на кој функционира нашиот инсулин.

Вие драматично ќе ги намалите шансите за добивање на дијабетес тип 2, ако ги оставите животинските производи надвор од вашата исхрана и јадете храна базирана на растенија. Ова особено е битно ако јадете цели зрна, кои се многу корисни против дијабетес тип 2. Јаглените хидрати всушност ве штитат од дијабетес! Исто така, диетата базирана на растителни растенија може да ја подобри вашата состојба или дури и целосно да го отстрани вашиот дијабетес, ако веќе сте биле дијагностицирани.

6. Ќе го добиете вистинскиот износ – и вистинскиот тип на протеин.

Просечниот сештојад во САД добива повеќе од 1,5 пати оптимална количина на протеини, поголемиот дел од тоа се од животинско потекло.

Спротивно на популарната перцепција, овој вишок протеин не не прави посилни или постамени. Вишокот протеини се складираат како масти или се претвораат во отпад, а животинскиот протеин е главната причина за зголемување на телесната тежина, срцеви заболувања, дијабетес, воспаление и рак.

Од друга страна, протеинот пронајден во целата растителна храна не штити од многу хронични заболувања. Нема потреба да се следи внесот на протеини или да се користат протеински додатоци со растителни базирани диети; ако ги исполнувате вашите секојдневни калориски потреби, ќе добиете многу протеини. Најдолгорочните жители на земјата, добиваат околу 10% од нивните калории преку протеини, во споредба со просекот во САД кој е од 15-20%.

(610)

Тим ЗА -0%
 
 
Тим ПРОТИВ 0%
Гласањето е затворено
  
Ливадџија

ОСТАВИ КОМЕНТАР

  • Hема коментари
  • Hема коментари
  • HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
    Mени