CSC – Customer Service Conference во Скопје

Датум: 01.09.2018
Место: Скопје
Локација: Хотел “Порта“
Почеток: 00:09
Цена: 4.500 – 6.000

Целта на конференцијата е да се разбуди свеста дека добрата услуга е клучна за зголемување на профитот на компанијата. Само 4% од клиентите се жалат за лошата услуга, другите 96% едноставно одат да ги трошат парите кај Вашите конкуренти. Присутните на оваа конференција ќе научат стратегија за услуги на клиентите, како љубезно да ги услужуваат клиентите и истите да станат нивни лојални клиенти. Како да се справат со незгодни клиенти а при тоа, таа ситуација да им не влијае понатаму во работниот ден со другите клиенти .

 
 

Теми и вежби на кои ќе се работи на конференцијата се:
– Идеален купувач
– Што работам добро, а што лошо во давање на услуга
– Што ќе направам и променам до крајот на 2018 г.
– Kако да го надминеме стресот после конфликтен клиент и како да продолжиме смирено да работиме?

“Купувачот е најважниот посетител на нашиот простор. Не зависи тој од нас, туку ние од него. Не може да не прекине во нашата работа, бидејќи тој е нејзината цел. Тој не е натрапник во нашето работење, туку негов составен дел. Услужувајќи го, ние не му правиме услуга нему, бидејќи тој ни ја прави нас, допуштајќи ни да го услужиме.” Ганди

  
 

Повеќе информации на: http://bit.ly/kasiaCSC

(3)

loading...

Вашиот коментар